براي خودم مي نويسم كه تنهام
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

براے دل خـــودم مے نویسم ...

براے دلتنگــے هایــم

براے دغدغــہ هاے خـــودم

براے شانہ اے کہ تکیہ گاهــم نیستــــ !

برای دلے کہ دلتنگم نیست ...

براے دستے کہ نوازشگــ ـــر زخـم هایم نیست ...

براے خودم مے نویســـم !

 

 براے خـ ـودم کہ اینقـــدر تنهاستـــ !.!.!.!




نظرات شما عزیزان:

دریا18
ساعت22:05---4 خرداد 1393
عکست را نگاه میکنم ..آخ که این عکس پیر نمیشود ..اما پیرم کرد!!.

دریا18
ساعت12:33---31 ارديبهشت 1393
گفت بنویس می مانم..نوشتم می روم..این غلط املایی مرا ویران کرد حالا از روی تنهایی روزی هزار با مینویسم می مانم برگرد..

ستاره
ساعت14:46---5 دی 1392
سلام چرا اینقد پریشونی؟


پاسخ:ببخشيد ولي نمي تونم بگم چرا!!!!!!!!!


منوچهر
ساعت21:00---30 آذر 1392
سلام وب زیبایی داری معلومه که خیلی زحمت میکشی امیدوارم موفق باشی خوشحال میشم اگه به من یه سری بزنی و نظر بدی.
بروی صفحه شطرنج دروغ و ریا برای مدت طولانی دوام نمی آورد.
ترکیب خلاقانه گستاخی یک دروغ را عریان می کند.
حقیقت بی رحم که منجر به یک کیش و مات می شود و ریا کار را رسوا می کند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 30 آذر 1392برچسب:براي خودم مي نويسم كه تنهام, :: 20:27 ::  نويسنده : mostafa